Meidän Mynämäki -tiedotelehti

Meidän Mynämäki -tiedotelehti on 3–4 kertaa vuodessa ilmestyvä mynämäkeläisten oma lehti, jossa kerrotaan kunnan järjestämistä palveluista ja tapahtumista. Lehdessä voivat myös kaikki kunnassa toimivat yhdistykset ja seurat tiedottaa kaikille avoimesta toiminnastaan. Lehden toimituskunnalla on oikeus päättää tekstien julkaisemisesta sekä tarvittaessa muokata ja lyhentää niitä.

Seuraava lehti ilmestyy viikolla 32. Aineisto siihen tulee lähettää viimeistään 18.6.2024 osoitteeseen tiedotelehti@mynamaki.fi

Linkki lehteen nro 1/2024

Linkki lehteen nro 4/2023

Linkki lehteen nro 3/2023

Linkki lehteen nro 2/2023

Linkki lehteen nro 1/2023

Meidän Mynämäki –tiedotelehti – ilmoitusohjeet yhdistyksille ja seuroille

Ilmoitamme mielellämme tapahtumakalenterissa mynämäkeläisille avoimista tapahtumista.

Lähetä seuraavat tiedot tapahtumaan liittyen:
1) Tapahtuman aika, paikka, nimi ja järjestäjä. Lisää myös lyhyt kuvaus tapahtuman sisällöstä.
Toimita mahdolliset tapahtumakuvat sähköpostilla: tiedotelehti@mynamaki.fi
2) Otsikoi sähköpostin aihekenttä seuraavin tunnistetiedoin: ”Ilmoittavan tahon nimi / tapahtuman nimi”
(esimerkiksi ”Martat / Jouluinen askartelupaja”).
3) Liitteen maksimikoko on 10Mb. Tämän tiedostokoon ylimenevät tulee lähettää osoitteesta www.wetransfer.com (ilmainen lähetyslinkki)
4) Emme vastaanota aineistoja esim. Whatsapp-sovelluksen kautta, koska sovellukset saattavat heikentää kuvanlaatua.

Huom! Taittoon liittyvistä syistä lehden tapahtumakalenteriin ei oteta vastaan valmiiksi ladottuja ilmoitusaineistoja.

Kuvat:
TIF, EPS tai JPEG (hyvä, tai maksimilaatuinen), resoluutio mieluiten 300 dpi, kuvakoko 1:1.
Valitse halutessasi ilmoittamastasi tapahtumasta 1-2 hyvää kuvaa, jotka toimitat meille.

Huomioithan, että toimittamalla Meidän Mynämäki –tiedotelehteen kuvan, sallit samalla sen julkaisun painetussa lehdessä ja netissä julkaistavassa lehdessä. Mikäli haluat kuvan yhteyteen maininnan kuvaajasta, ilmoitathan asiasta aineiston lähetyksen yhteydessä. Kuvatiedoston voin myös nimetä kuvaajan mukaan.

Edellytämme myös, että kuvissa mahdollisesti näkyviltä ja tunnistettavilta henkilöiltä on kysytty julkaisulupa toimitukseen lähetettävien kuvien osalta.

Valmiit ilmoitukset:
Valmiit ilmoitukset tulevat olla kokoa:
Ilmoituskoko 1 = 74 x 55 mm (lev x kork)
Ilmoituskoko 2 = 74 x 111 mm (lev x kork)
Ilmoituskoko 3 = 152 x 55 mm (lev x kork)

Tekstit:
DOC-tiedosto, RTF-tiedoto, Plain Text tai teksti suoraan sähköpostikenttään kirjoitettuna.
Toimituskunta pidättää oikeuden tarvittaessa lyhentää lehteen toimitettuja tapahtumatekstejä.

Tapahtumakalenteriin otetaan vastaan kuntalaisille avoimia tapahtumia, jotka voivat olla myös maksullisia.
Aineistojen toimittamiseen tai sisältöön liittyvät kysymykset voi toimittaa osoitteeseen tiedotelehti@mynamaki.fi

Takaisin sivun alkuun